Portfolio

Hier vind je het werk dat wij de afgelopen tijd hebben geleverd aan klanten. Kijk en geniet!

Netwerk Dien je Stad

Netwerk Dien je Stad is het lokale vrijwilligersnetwerk in Ede, bestaande uit jongeren van 15 t/m 30 jaar die zich  inzetten voor hun kwetsbare stadsgenoten. Wij hebben een bijdrage geleverd aan deze mooie organisatie door, ter ere van het 10-jarig bestaan, een nieuwe website te ontwikelen. We hebben gewerkt aan het complete plaatje: van teksten schrijven tot webdesign in WordPress.

 

“Ontzettend bedankt voor de samenwerking, jullie creativiteit en enthousiasme en natuurlijk de prachtige website!”

Maries van der Hek – Netwerkcoördinator

Centrum Evers

Centrum Evers is een praktijk voor fysiotherapie, oefentherapie en ergotherapie. De vraag aan ons was om ergotherapie in Barneveld op de kaart te zetten. 

Na onze gesprekken met de ergotherapeuten, interviews met stakeholders en verschillende analyses konden wij adviseren over een nieuw logo, schreven we een webtekst, maakten we een nieuwe folder en schreven we een marketingplan over de zichtbaarheid van ergotherapie in Barneveld.

 

“Zeer prettige samenwerking met de dames van Visible Stories. Ze zijn correct in de omgang en hebben een prachtig marketingplan afgeleverd. Ik ben zeer tevreden.”

Jan Evers – Eigenaar Centrum Evers

Suripanal

Suripanal: natuurlijk voor haar. Met deze slogan zetten we het merk Suripanal opnieuw op de markt. Onze opdrachtgever heeft het merk overgenomen en daarom steken wij het in een nieuw jasje. We schreven een corporate story en aan de hand daarvan konden we de huisstijl een update geven. We ontwierpen folders, visitekaartjes en prijslijsten. De webshop heeft een update gekregen in huisstijl en teksten. Zo is alles een eenheid geworden. Dit verhoogt de herkenbaarheid van het merk onder klanten van Suripanal.

Wasparfum

Wasparfum komt rechtstreeks uit Italië en is nieuw in Nederland. Het succes van Wasparfum is groot en daarom had de eigenaresse versterking bij de social media nodig. Vanaf juli verzorgen wij de online kanalen van Wasparfum. Daarbij zijn we gestart met het maken van een contentkalender; passend bij de stijl, ambities en strategie. 

 
“Ik ben ontzettend enthousiast over het werk van Visible Stories. Het is precies zoals ik het graag wilde!”
 

Diana Strampel – Eigenaresse Wasparfum

Hans Baakman

Hans Baakman is een creatieve artiest. Het onderwerp autosport komt meestal terug in zijn schilderijen. Hij wilde graag bekender worden als artiest en daarom maakten wij een marketingplan. De vraag: ‘Hoe wordt Hans Baakman zichtbaarder op social media?’ kwam hier onder andere aan de orde. Een ander onderdeel was om zichtbaarheid te creëren onder autoliefhebbers. Daarom zorgden wij ervoor dat hij in de magazines TopGear en Octane kwam te staan. Zo is Hans bekender geworden in de kunstenaarswereld!